Продаж нерухомістi в Болгарії на первинному і вторинному ринках
Пошук нерухомості

Болгарські готельєри недооцінюють сучасні технології

Власники готелів Болгарії недооцінюють можливості технологій і очікують, що їхня база сама притягне туристів без надання інформації в інтернеті. Це результат маркетингово дослідження болгарських готелів, проведеного Travel Academy, цитованого БТА.

Опитування, що включає 425 випадково вибраних готелів різних категорій і місцезнаходжень, показує, що готельєри не приділяють достатньої уваги новим очікуванням туристів з так званого покоління «нульових» (народилися в останні 20 років 20-го століття) робити все за допомогою технологій.

Згідно з даними опитування, 85,2% готелів всіх категорій не мають віртуальної прогулянки на своїх сайтах - що дуже бажано для споживачів. Для порівняння, у західноєвропейських готелях цей відсоток становить від 20 до 25. Міжнародні дослідження показують, що існує велика ймовірність інтересу до бронювання номерів приблизно в два рази, якщо готель пропонує панорамний прогулянку, вважають експерти Академії.
Відсутність віртуальної прогулянки на сайтах готелів у 85% випадках - також є виразом відставання в наш час. Знову ж таки, згідно з міжнародним опитуванням, близько 40 відсотків споживачів покидають сайт готелю, якщо на ньому немає віртуальної прогулянки.

Згідно з дослідженням, проблемою для готелів більш низької категорії – трьох і двох зірок є відсутність сайту, згідно з яким 30 відсотків опитаних його не мають або, якщо він є, інформація на ньому не оновлюється. В деякій мірі, причиною цього є недооцінка приватних туристів за рахунок організованих за допомогою систем бронювання, відзначають автори дослідження. За кордоном 76 відсотків замовлень здійснюються через агентства або сайти, причому половина відвідувачів відвідує сайт самого готелю. Автори опитування зазначають, що втрата прибутку для готелю є відмова від використання свого сайту за рахунок використання великих систем бронювання.
22% перевірених готелів на сайтах не оголошують ціни. Це, згідно з міжнародними дослідженнями, забезпечить 73% відмов потенційних клієнтів. На 75% сайтів ціни неактуальні. Експерти попереджають, що неактуальні ціни - це найпростіший спосіб відлякати користувачів.

Академія оголосила про свій новий проект, який стартує 15 вересня в Софії і Пловдиві - «Ніч готелів», ідеєю якого є вибір висококласного готелю у двох містах з допомогою спеціальної системи бронювання, в яких туристи зможуть провести кілька днів з висококласним обслуговуванням.

Джерело Щоденник Бг (Переклад Вулиця Болгарська)