Продаж нерухомістi в Болгарії на первинному і вторинному ринках
Пошук нерухомості

Болгарський туризм уповільнює своє зростання в 2019 році

Болгарський туризм все більше сповільнюється, і це ясно видно в минулому 2019 році. Рік підтвердив очікування стагнації на туристичному ринку в Болгарії і заслужив характеристику суперечливого і динамічного року для туризму в Болгарії. У той же час, на тлі драматичного краху британського туроператора Томаса Кука і подальшого банкрутства болгарського конгломерату Astral Holidays туризм залишився у нас стабільними.

Болгарський туризм в цілому зазначає мінімальне зниження основних параметрів - кількості туристів, ночей, туристичних відвідувань, доходів, але це ускладнюється тим фактом, що це зниження відбувається з ключових ринків. І якщо в 2018 році болгарський туризм продовжить розвиватися у висхідному напрямку, спираючись на відмінні результати попередніх двох років - пік для сектора в 2016 році, який досяг рекордних показників за всіма параметрами, і 2017 року, який запам'ятався бумом на міжнародному рівні. Подорожі через піку бюджетних авіакомпаній, 2019 рік поступається за всіма показниками.

Літній сезон - без перегріву

Незважаючи на стагнацію, 2019 рік є хорошим роком для болгарського туризму, сказав директор Інституту аналізу та оцінки в туризмі Румен Драганов для Investor.bg. В минулому році ми змогли створити задоволених туристів, що важливо і для майбутніх періодів. Дійсно, в обох наших морських аеропортах зафіксовано зниження числа прибуваючих туристів, але це зменшило перегрів літнього сезону, який був у нас в попередні два роки. В цілому, це перший рік з останніх декількох, який залишив туристів щасливими і за сприятливих погодних умов, сказав експерт.

Проводжаємо турбулентний туристичний сезон. Це оцінка Асоціації болгарських туроператорів і турагентів (ABTTA) по туризму за минулий рік. На тлі сусідніх країн, в яких спостерігається зростання, Болгарія відзначає серйозні спади на ключових європейських ринках. Згідно з офіційними даними, болгарський туризм в цілому має мінімальне зниження на 2%, сказав Байко Байків з Асоціації туроператорів і підкреслив, що в той же час наші сусідні країни щорічно збільшуються на 6-8%, тобто ми відстаємо приблизно на 10%.

Рік застою

2019 рік не відображає прибутку попередніх років. В цілому, зростання становить близько одного відсотка, але він закінчиться тим, що в країну приїде ще 150 000 туристів, які включені в статистику туризму. У цьому сенсі рік не є негативним з точки зору кількості туристів. Крім того, сектор залишається стабільним завдяки збільшенню виручки на 4%. Однак стагнація, яка, як ми очікувала, вплине на галузь, здійснилася, тому що із зростанням цін в туризмі доходи відстають, сказав Румен Драганов.

Більш високі ціни на туристичні послуги в Болгарії з 2018 року показали, що сектор може працювати краще і бути конкурентоспроможним. Проте в 2019 році не вдалося підтвердити можливості туристичної галузі та політику в галузі туризму, щоб підтримати тенденцію до зростання.

Вартість туристичного продукту збільшилася приблизно на 17%, але виявилося, що його подорожчання було недостатньо для покриття витрат галузі. Таким чином, 2019 рік є роком стагнації в туризмі, ми працюємо більше і отримуємо менше, резюмував експерт з Інституту аналізу та оцінки.

Недоліки - не поганий маркетинг, але погана якість

Незважаючи на зниження кількості туристів у червні і липні, в серпні кількість туристів було на 200 тисяч більше, ніж роком раніше, і рік закінчиться великою кількістю туристичних візитів в країну, зазначив Драганов. Велика різниця пов'язана з тим, що спрямування, що пропонують культурний туризм в міській історичного середовища і СПА туризм, зареєстрували збільшення кількості туристів, і на узбережжі Чорного моря стався обвал. В цьому році іноземні туристи приїхали не на узбережжі Чорного моря не з-за поганого маркетингу, а з-за низької якості, прокоментував експерт.

Минулий рік підтвердив ще одне явище для туристичної індустрії - змінену структуру важливих туристичних ринків для нашої країни. А оскільки Румунія є ринком номер два для Болгарії, Україна зареєструвала зростання на 60% після п'яти років спаду, а Великобританія - ринок номер чотири, необхідно переглянути національну маркетингову політику, вважає Байко Байків.

Джерело: https://www.investor.bg/