Продаж нерухомістi в Болгарії на первинному і вторинному ринках
Пошук нерухомості

Болгарія має величезний потенціал для сучасних транспортних проектів

Лю Динфэн є офіційним представником Китайської будівельної компанії зв'язку (CCCC) в Болгарії. За даними Engineering News Records за 2018 рік, багатонаціональний гігант займає 3-е місце в рейтингу найбільших міжнародних будівельників. Одинадцять років поспіль очолює список найбільших міжнародних будівельних компаній у Китаї. Діяльність ФАС розповсюджується в більш ніж 120 країнах та регіонах світу. Серед відомих проектів компанії - найдовший віадук (Великий міст Даньян-Куньшань, 164,8 км), найдовший міст (міст Гонконг-Чжухай-Макао, 55 км), найвищий міст у світі (міст Дузі) нинішній четвертий міст через Панамський канал і багато інших.

Нещодавно компанія була обрана в якості підрядника по державним закупівлям для модернізації ділянки залізниці Елін Пелін - Костенец. Разом зі своїм болгарським партнером Trace Group Hold CCCC переміг в аукціоні за лотом 3 - ремонт 11-кілометрового відрізку між Ихтиманом і Костенцом вартістю 284 млн. Левів. Термін - 66 місяців.

Ви працювали з більш великими і технологічними проектами по всьому світу, але ви мало відомі в регіоні. Розкажіть детальніше про свою діяльність тут.

Ми займаємося проектуванням і будівництвом інфраструктурних проектів, в основному транспортних, таких як залізниці, мости, тунелі і т. Д. Інша частина нашої діяльності - морські проекти. Ми є найбільшою у світі компанією по проектуванню і будівництву портів і доставці днопоглиблювальних робіт до робочої потужності. На 2018 рік світовий оборот ФАС становить 70 мільярдів євро. Компанія займає 91-е місце в рейтингу Global Fortune по найбільшому бізнесу в світі.

Ми вже уклали контракти на місцях, а також реалізували такі проекти, як міст Земун - Борка через річку Дунай в Сербії. Реалізація проекту шосе E76 також у Сербії. У Чорногорії у нас є проект шосе від Смоковця до Матесово за 809 мільйонів євро. Ми також підписали контракт на проектування морської гавані у Венеції, Італія. Ми також підтримуємо дуже важливий залізничний проект, який зв'яже Будапешт, Угорщина, з Белградом, Сербія. В даний час працює перша ділянка в Сербії - від Белграда до Стара Пазів (34 км).

Чому ви вирішили брати участь у тендерах на будівництво в Болгарії? Хіба вони не надто малі для такої компанії, як ваша?

Це не так. Болгарія має величезний потенціал у цьому відношенні. По-перше, інфраструктура не дуже хороша, якщо порівнювати її з іншою Європою. У нас тут багато роботи - у залізничному та автомобільному секторах, в будівництві метро, морських портів і інших. По-друге, місцеві компанії не мають необхідної потужності - з точки зору обороту, досвіду роботи зі складними проектами і т. Д. Ми хочемо об'єднати наші переваги - чи то технічні або фінансові можливості, з місцевими партнерами і спільно реалізувати всі важливі транспортні проекти. Ось чому ми тут.

Як ви вибираєте, з якою болгарською компанією працювати?

У Болгарії багато будівельних компаній з різними перспективами. Для нас було важливо, щоб наш партнер тут був міжнародним або хоча б на регіональному рівні і мав перспективи розвитку в цьому напрямку. У цьому проекті ми співпрацюємо з Trace Group Hold. Для нас вони є надійним партнером, оскільки їх фокус не обмежується місцевим ринком. Вони беруть участь у багатьох аукціонах в сусідніх країнах - Румунії, Македонії, Сербії, мають офіс у Чехії, власну компанію в Сербії та інші. Ось чому ми обрали їх - тому що їх стратегія і міжнародний погляд на те, щоб стати регіональним гравцем, відповідають нашій.

Джерело: capital.bg