Продаж нерухомістi в Болгарії на первинному і вторинному ринках
Пошук нерухомості

Очікується, що вакцини забезпечать літній туристичний сезон

Бізнес показав, що він може адаптуватися і слідувати новим правилам і нормам. Про це заявила віце-прем'єр-міністр, міністр туризму Мар'яна Ніколова представникам бізнесу в Варні, повідомляє міністерство туризму.

У дискусії взяли участь мер Варни Іван Кравців і губернатор району Стоян Пасев.

За словами Пасева, туризм грає ключову роль в місцевій економіці, і очікується, що в цьому році у вакцини буде сезон, і вся промисловість буде перезапущено. Він подякував віце-прем'єра за її роботу і зазначив, що вона завжди з розумінням ставиться до проблем бізнесу.

Перший етап субсидії держави в розмірі 35 євро на місце завершився, і 34 туроператора, що використовують чартерні рейси, подали заявку на цю підтримку.

Ніколова повідомила, що гроші виплачені 20 компаніям на загальну суму близько 3,5 млн. Левів. Реалізація другої фази цього заходу розпочнеться 1 січня цього року. Допомога надається туристу, який прибув до Болгарії в період з 1 січня 2021 року по 31 травня 2021 року і надається в валовому вираженні, тобто перед вирахуванням податків або інших зборів. Він буде реалізований за рахунок уже затверджених, але невитрачених коштів, пояснив віце-прем'єр.

У грудні були прийняті поправки до Закону «Про заходи і дії під час надзвичайного стану», що регулюють введення нового запобіжного державної допомоги в розмірі 51 млн. Левів і її реалізацію. Вони призначені для грантів майже 1600 компаній в сфері туроператорської та туристичної діяльності.

Державна допомога надається туроператорам і турагентам у вигляді грантів в розмірі 4% від їх обороту без ПДВ в 2019 році, які повинні бути використані в пріоритетному порядку для компенсації збитків, понесених клієнтами, які відмовилися від ваучерів, а також і суми, утримувані постачальниками послуг.

Мар'яна Ніколова стверджує, що на допомогу гідам виділено 3 мільйони левів. Вони знаходяться в рамках OPIC, і очікується, що необхідна інформація буде надана представниками гідів і гірських гідів. Планується, що повна документація щодо державних закупівель буде готова після 22 січня, яка буде проведена для надання коштів.

Очікується, що до 31 березня 2021 року контракти з чотирма організаціями будуть підписані, а заходи розпочнуться у квітні.

У 2020 році, згідно зі статистикою ESTI, з початку 2020 року до середини грудня в муніципалітеті Варна ночували 442 тисячі туристів. З них 222 тисячі - болгари, 138 тисяч - румуни, понад 19 тисяч - гості з Німеччини та понад 17 тисяч - польські гості.

У літньому сезоні 2020 року зазначені НДІ по Варненський район показують, що в літньому сезоні 2020 року 425 тисяч туристів ночували в об'єктах розміщення на 10 і більше місць. Зниження кількості туристів в порівнянні з літнім сезоном 2019 року становить 54%. Однак, незважаючи на труднощі, був сезон, хоча і більш короткий, коли мільйони болгар воліли відпочивати в літні місяці на своєму рідному узбережжі, - прокоментував віце-прем'єр.

Вона наводить дані Fraport, згідно з якими на даний момент очікується, що аеропорт Варни прийме 4960 чартерних і регулярних рейсів в період з травня по жовтень 2021 року. За її словами, скорочення рейсів в порівнянні з аналогічним періодом докризового 2019 року становить близько 11%, оскільки з Німеччини - 3%, з Великобританії - 6%.

За словами мера Івана Портніча, 2020 рік був безпрецедентно складним. Він сподівається увійти в нормальний сезон на початку літа.

Представники бізнесу вважають, що потрібно знайти способи полегшити візовий режим. За їх словами, кожен день з'являються люди, які не хочуть працювати і йдуть з галузі. На їхню думку, це відкриє велику дірку в секторі, чому без персоналу не може бути галузі.

Компанії очікують, що показник 60/40 прослужить довше, оскільки він підтримує роботу галузі. Промисловість ставить під сумнів можливість випуску відпускних ваучерів, які, за їхніми словами, будуть сприяти прогресу галузі. Можливість полегшення сплати місцевих податків і зборів підтримає фінансовий стан індустрії туризму.

У бесіді також обговорювалася тема розвитку СПА-туризму в регіоні. На думку представників галузі, було б добре провести більш таргетовану рекламну кампанію для цього продукту, а також інвестувати в цю інфраструктуру.

Переклад джерела: https://news.bg/