Продаж нерухомістi в Болгарії на первинному і вторинному ринках
Пошук нерухомості

Рекордна кількість російських туристів у Болгарії

Рекордна кількість російських туристів у Болгарії

Рекордний потік туристів з Росії відмічають болгарські оператори у своїх аналізах в пресі. 2010 рік повний протиріч, що виникли як результат впливу кризи на світову економіку. Болгарія вже давно не пам'ятає такої кількості російських туристів відпочивальників по усьому протягу болгарського Причорномор'я.

Впродовж останніх 10-15 років основною кількістю відпочивальників у Болгарії були англійці, ірландці, німці, французи і що знову повернулися після струсу і політичних ігор в 90-х роках поляки і словаки. Велика частина з них була свідками будівельного буму в країні і багато хто не пропустив шанс недорого купити нерухомість у Болгарії - обивателі західних країн, в основному для цілей прозаїчніших, під перепродаж, а представники західного слов'янського стану, в основному, для іміджу, знову ж таки бізнесу і лише мала частина придбала житло для відпочинку.

Причому велику частину купленої болгарської нерухомості склали квартири з вторинного ринку невеликих розмірів. Представники Західної Європи не обійшли стороною і земельні ділянки, а також сільські будинки і вілли розташовані недалеко від моря. Слов'яни, мабуть, маючи такого добра в достатку у своїх країнах, увагу на сільську нерухомість і землю практично не звертали, і досить таки рідко, тільки ті, хто міг собі це дозволити, купували для престижу триповерхові будинки біля моря.

Починаючи з 2005 р. у Болгарію, після майже 15 літньої перерви, знову потягнулися представники колишнього СНД, трохи відкриваючи знову для себе краси місцевих пейзажів і змін, що вже настали, у вигляді болгарських курортів, колись схожих на старі, рідні курорти Криму. Болгарія, впродовж цих років, прагнула потрапити в "Європу", мінялися уряди, але цей напрям залишався для усіх пріоритетним. Ці прагнення зробили не малий вплив на перетворення інфраструктури болгарських курортів, їх вигляду, були вкладені не малі кошти, і треба відмітити, не на останньому місці, на рівні обслуговування.

Разом з традиційними місцями для відпочинку, популярними курортами світового значення, Болгарія почала вимальовуватися як претендент на отримання визнання туристами з багатьох країн, в якості привабливої країни із вже налагодженою туристичною мережею, пристойною інфраструктурою курортів, різноманітністю дозвілля.

Російські туристи після походів в Іспанію, Італію, Єгипет раптом помітили у себе під боком, поряд, туристичну країну з прекрасним кліматом, казково красивою природою, цілком нормальною, правда, все ще не італійською, але з перспективою розвитку інфраструктурою, хорошим обслуговуванням, нормальними цінами і що найголовніше екологічно чисту. У Болгарії немає великих виробництв, заводів, що сприяє нормальному мешканню в природних умовах усьому живому. Болгарія маленька країна з невеликою кількістю населення і відсутністю постійного стресу, як у обивателів більше великих європейських країн.

На фоні економіки, що інтенсивно розвивається, з усіма її негативними наслідками, велика частина країни це затишні куточки, з фантастичними видами самобутньої природи. Болгарія це туристична країна з первинним значенням для відпочивальників. Ці тенденції вже відмічені традиційним контингентом відвідуючим Болгарію із Західної Європи, а впродовж останніх декількох років, особливо в цьому 2010г російськими туристами.

Відпочивальники з Росії заполонили болгарські курорти і, судячи з безлічі відгуків, відпочинок у Болгарії їм відверто подобається. Як доказ цього, можна привести статистику, узяту з аналізів безлічі популярних болгарських журналів що пишуть про туризм і нерухомість, а також висловлювань представників місцевих турфірм і агентств нерухомості. Росіяни, мабуть за звичкою, відпочивають працюючи, в паузах між пляжем і нічними клубами, купують квартири, а деякі, втомлені від постійної напруги у багатомільйонних містах, переїжджають на постійне проживання в країну. Болгари, мабуть, не мають нічого проти нових сусідів, і ті і інші слов'яни, з дуже близьким і зрозумілим обом сторонам мовою, з схожим менталітетом і звичками.

Автор: компанія "Болгарська Вулиця" BulgariaStreet.ru