Продаж нерухомістi в Болгарії на первинному і вторинному ринках
Пошук нерухомості

Робота з нерухомістю: оформлення

Робота з нерухомістю: оформлення

Останні 10-15 років у Болгарії, особливо в її приморських регіонах, здійснюється неймовірно активний обіг нерухомості. Це стосується в рівній мірі як комерційної, так і приватної власності на об'єкти, здійснюються операції по квартир, будинків, земельних ділянок, нежитлових будівель і приміщень. Для абсолютної більшості учасників таких угод не є секретом ті процеси і процедури, які ці угоди супроводжують, і будемо відверті, вони не сказати, що дуже важкі і складні, але вимагають чималих витрат часу, нервів, енергії.

Підготовчий етап. Здійснення угоди з нерухомістю обов'язково передують певні заходи з підготовки та збору пакету документів, їх оформлення, підписання. Якщо взяти для прикладу оформлення квартири у власність, незалежно від того, купівля-продаж, чи дарування, то така процедура неможлива без наявності технічного паспорта на об'єкт угоди. Також неможливо оформити земельну ділянку без наявності на нього межового справи та кадастрового паспорта. Всі ці документи, і подібні їм, необхідні, звичайно, не в момент здійснення операції, а при її державної реєстрації, результатом якої є видача документа (свідоцтва), що підтверджує право власності на об'єкт нерухомості. Часто бувають випадки, коли об'єкт нерухомості належним чином оформлений, але за якихось обставин документи, які це підтверджують, відсутні, загублені або закінчився строк їх дії, і в таких випадках необхідно їх відновлювати, замовляти виготовлення нових.

Безумовно, для швидкого оформлення певної угоди з нерухомістю в орган, який здійснює їх державну реєстрацію, потрібно представити повний пакет всіх документів, щоб не було зупинень реєстрації або, ще гірше, відмов у такий. Але не рідко, коли за множинністю необхідних паперів про той чи інший документ можна банально забути, або не знати, що він необхідний. Крім того, збір або замовлення на виготовлення документації, доводиться здійснювати по різних інстанціях і організаціям. А у випадку, коли необхідно оформити будинок у власність, різних паперів потрібно ще більше, так як там «замішана» ще й земля. У таких випадках доцільніше звертатися в такі компанії, які надають комплекс послуг та робіт у цьому напрямку, а не якісь окремі їх види. Це значно заощадить не тільки час, але й кошти.

Оформлення угоди. Згідно з законом, угода, у результаті якої змінюється власник, а іноді і користувач об'єкта нерухомості, вважається укладеною не з моменту підписання договору, а з моменту його державної реєстрації. Щоб подати документи на таку реєстрацію, у чергах необхідно відстояти чимало часу, і не рідкісні випадки, коли цей процес, сам по собі при роботі безпосередньо з чиновником займає в середньому 30 хвилин, затягується на два, а то й більше, дня. Черги до відділів реєстраційної служби займаються за кілька годин до їх відкриття. Що ж робити? Економити. Економити час, здоров'я, гроші.

Знадобилася реєстрація земельної ділянки, несподівано дістався у спадок? Для незнаючого всієї процедури людини це видасться не просто борошном і випробуванням. Так чому ж не надати всю роботу знаючим людям, а саме агентству з нерухомості, які від початку, від складання договору або заяви, до реєстрації права власності оперативно її зроблять, коли найскладніше, що залишається, це поставити кілька своїх підписів? Залишається справа і ще того простіше зробити вибір.

Автор: www.bulgariastreet.com.ua