Продаж нерухомістi в Болгарії на первинному і вторинному ринках
Пошук нерухомості

Великі торгові мережі Болгарії підтримують місцевих виробників

Великі мережі роздрібної торгівлі продуктами харчування підписали «Меморандум про прийняття і реалізації спільних заходів на підтримку болгарських виробників і створенні можливостей для продажу їх продуктів через магазини продуктів харчування і роздрібних продавців продуктів харчування, що діють в Республіці Болгарії». Підписання відбулося 31 грудня 2020 року, а інформація про нього була оголошена сьогодні, 4 січня 2021 року.

Під документом стоять підписи членів Асоціації сучасної торгівлі (SMT) Білла, Лідл, Кауфланд, Фантастіко і ProMarket. Меморандум передбачає вісім заходів, які компанії зобов'язуються реалізовувати.

Надання площ в торгових точках для болгарських продуктів.

  Кожна з компаній надасть в своїх магазинах місце для продажу товарів болгарського походження і / або вироблених болгарськими виробниками, включаючи середніх і дрібних регіональних виробників. Продукти будуть розміщуватися в супермаркетах відповідно до їх типом (молочні продукти, м'ясні продукти, яйця і т. Д.) І характером (сезонність фруктів і овочів і т. Д.).

Маркетингова підтримка найбільш відомих болгарських продуктів

Буде забезпечена відповідна маркування харчових продуктів болгарського походження, щоб споживачі могли легше ідентифікувати вітчизняні продукти. Торговці будуть інвестувати в додаткове маркетингове позиціонування окремих продуктів болгарських національних і регіональних виробників.

Надання площ для фермерських ринків і заходів виробникам

  Проводитимуться фермерські ринки та інші заходи, за допомогою яких середні і дрібні болгарські виробники зможуть продавати свою продукцію, що відповідає всім нормативним вимогам і з дотриманням заходів безпеки. Продавці будуть проводити маркетингову комунікацію для кожного окремого заходу, щоб залучити максимальну кількість користувачів.

Інші заходи включають навчання малих і середніх регіональних виробників і допомогу в сертифікації їх бізнесу, більш швидкі платежі виробникам і зустрічі для узгодження умов.

  Тренінги будуть проходити за підтримки Міністерства сільського господарства і Болгарського агентства з безпеки харчових продуктів. Вони будуть включати в себе ознайомлення з вимогами до організації і планування виробництва, зберігання і упаковки, контролю якості продукції та логістики поставок згідно з вимогами великих торгових мереж.

Компанії проведуть індивідуальні переговори для визначення умов торгівлі - цін, кількості, якості, термінів і т. Д., Запевняють сторони, що підписали угоду.

Приватні роздрібні торговці також підписалися на участь в робочих групах з проблем сільськогосподарського сектора.

Заходи будуть застосовуватися відповідно до специфіки бізнес-моделі рітейлерів (рітейлерів) в цих мережах.

  При підписанні меморандуму виконавчий директор SMT Йордан Матєєв сказав: «Вільна торгівля, саморегулювання і добровільні заходи можуть найбільш успішно збалансувати інтереси всіх учасників ланцюжка поставок продуктів харчування від фермера до кінцевого споживача».

Термін дії меморандуму - до 31 грудня 2021 року, за необхідності він може бути продовжений. Ініціатива відкрита для приєднання будь-якого роздрібного продавця продуктів харчування, який приймає і зобов'язується дотримуватися встановлених заходів.

Джерело: https://news.bg/