Великі мережі роздрібної торгівлі продуктами харчування підписали «Меморандум про прийняття і реалізації спільних заходів на підтримку болгарських виробників і створенні можливостей для продажу їх продуктів через магазини продуктів харчування і роздрібних продавців продуктів харчування, що діють в Республіці Болгарії». Підписання відбулося 31 грудня 2020 року, а інформація про нього була оголошена сьогодні, 4 січня 2021 року.
Під документом стоять підписи членів Асоціації сучасної торгівлі (SMT) Білла, Лідл, Кауфланд, Фантастіко і ProMarket. Меморандум передбачає вісім заходів, які компанії зобов'язуються реалізовувати.
Надання площ в торгових точках для болгарських продуктів.
Кожна з компаній надасть в своїх магазинах місце для продажу товарів болгарського походження і / або вироблених болгарськими виробниками, включаючи середніх і дрібних регіональних виробників. Продукти будуть розміщуватися в супермаркетах відповідно до їх типом (молочні продукти, м'ясні продукти, яйця і т. Д.) І характером (сезонність фруктів і овочів і т. Д.).
Маркетингова підтримка найбільш відомих болгарських продуктів
Буде забезпечена відповідна маркування харчових продуктів болгарського походження, щоб споживачі могли легше ідентифікувати вітчизняні продукти. Торговці будуть інвестувати в додаткове маркетингове позиціонування окремих продуктів болгарських національних і регіональних виробників.
Надання площ для фермерських ринків і заходів виробникам
Проводитимуться фермерські ринки та інші заходи, за допомогою яких середні і дрібні болгарські виробники зможуть продавати свою продукцію, що відповідає всім нормативним вимогам і з дотриманням заходів безпеки. Продавці будуть проводити маркетингову комунікацію для кожного окремого заходу, щоб залучити максимальну кількість користувачів.
Інші заходи включають навчання малих і середніх регіональних виробників і допомогу в сертифікації їх бізнесу, більш швидкі платежі виробникам і зустрічі для узгодження умов.
Тренінги будуть проходити за підтримки Міністерства сільського господарства і Болгарського агентства з безпеки харчових продуктів. Вони будуть включати в себе ознайомлення з вимогами до організації і планування виробництва, зберігання і упаковки, контролю якості продукції та логістики поставок згідно з вимогами великих торгових мереж.
Компанії проведуть індивідуальні переговори для визначення умов торгівлі - цін, кількості, якості, термінів і т. Д., Запевняють сторони, що підписали угоду.
Приватні роздрібні торговці також підписалися на участь в робочих групах з проблем сільськогосподарського сектора.
Заходи будуть застосовуватися відповідно до специфіки бізнес-моделі рітейлерів (рітейлерів) в цих мережах.
При підписанні меморандуму виконавчий директор SMT Йордан Матєєв сказав: «Вільна торгівля, саморегулювання і добровільні заходи можуть найбільш успішно збалансувати інтереси всіх учасників ланцюжка поставок продуктів харчування від фермера до кінцевого споживача».
Термін дії меморандуму - до 31 грудня 2021 року, за необхідності він може бути продовжений. Ініціатива відкрита для приєднання будь-якого роздрібного продавця продуктів харчування, який приймає і зобов'язується дотримуватися встановлених заходів.
Джерело: https://news.bg/