Продаж нерухомістi в Болгарії на первинному і вторинному ринках
Пошук нерухомості

Як продати зарубіжну нерухомість

  На сьогоднішній день специфіка продажу закордонної нерухомості принципово змінилася буквально за останні кілька років. Пов'язано це з багатьма причинами, дві з яких - це світова економічна криза і стрімкий розвиток інтернету.

  Все це призвело до того, що на сьогоднішній день для продажу практично будь-якого об'єкта закордонної нерухомості потрібні нові моделі побудови даного бізнесу, навіть якщо це всього один об'єкт, наприклад, квартира. В основі моделі такого бізнесу лежить грамотна реклама та презентація даного об'єкта нерухомості в інтернеті. Тут є один дуже важливий момент, про який хочемо розповісти і звернути на нього увагу.

  Якщо ви є власником об'єкта нерухомості, який ви вже раніше рекламували і пропонували його багатьом ріелторам або публікували інформацію про нього в інтернеті, то будь-який новий професійний ріелтор, який захоче його продавати ризикує з високою ймовірністю втратити в порожню свого часу, сили і гроші.

  Тому необхідно не тільки укласти договір, який убезпечить ріелтора від можливості неотримання взагалі прибутку від угоди, але і спочатку вкласти гроші в рекламу даного об'єкта. Мова йде про наступне.
Дуже багато власників нерухомості не хочуть вкладати гроші в рекламу або принаймні вони намагаються це зробити самостійно, в незалежності від того яким буде підсумковий якість даної реклами, а в переважній більшості випадків воно просто не задовільний. Або вони не готові дати ці гроші тим, хто буде займатися продажем і поданням даного об'єкта нерухомості, тобто ріелторам.

  Іншими словами, це відбувається приблизно так, наприклад, власник якої-небудь квартири, яка знаходиться за кордоном звертається до ріелтору і просить його продати дану квартиру. Виходить, що ріелтор повинен зробити цілий ряд робіт, і причому протягом досить тривалого часу, не отримавши ніяких грошей за свою роботу. Тобто, він повинен десь знайти фотографії, відеозйомку, опис даної квартири, добре якщо спочатку власник все надасть, і все це опублікувати в інтернеті.

  В результаті, навіть якщо у нього укладений договір на ексклюзивне право продажу даного об'єкта, то немає ніякої гарантії, що він зможе його продати. Оскільки ексклюзивний договір, який укладено не матиме юридичну силу, якщо він не легалізований і належним чином юридично не підтверджений в тій чи іншій країні де знаходиться якийсь конкретний об'єкт нерухомості.

  У підсумку виходить, що, пропрацювавши тривалий час ріелтор нічого не отримує. Це тенденція спостерігається в усіх напрямках і дуже багато ріелтори скаржаться на це. І вони по просту кажучи відмовляються працювати з клієнтами, якщо ті не готові їм за це платити.

  Простіше кажучи, якщо, наприклад, адвокат, який взявся за роботу, отримує вже за надані їм послуги фактично відразу з моменту, коли він приступив до роботи або уклав договір. І згодом, навіть в незалежності від того яким буде результат судового процесу, він все одно отримає гроші. Інша справа, що він може отримати більше, якщо це буде позитивне рішення, яке найбільшою мірою влаштує замовника. А ріелтор, який, по суті, виконує схожий вид робіт може взагалі нічого не отримати.

  І часто це буває ще й тому що власники нерухомості просять за свої об'єкти свідомо завищену ціну. І всі спроби ріелтора переконати спуститися з небес на землю даного власника призводить до того, що той не погоджується.
В результаті об'єкт може просто бути не проданий взагалі або принаймні його продаж може затягнуться в прямому сенсі слова на кілька років. А в кінцевому рахунку він продається за ціною в два-три рази дешевше ніж йому спочатку пропонував ріелтор. Але тут ріелтор вплинути в повній мірі на дане рішення продавця або власника нерухомості не може, оскільки він не власник даного об'єкта.

  Таким чином, для тих, хто хоче успішно продавати закордонну нерухомість і працювати з професійними ріелторами необхідне одночасне виконання декількох умов. По-перше, робота з ріелтором повинна бути індивідуальною. Це означає, що якщо ви розраховуєте на те, що з вами будуть працювати і приділяти увагу, то це означає, що ні з ким іншим швидше за все вам працювати вже не доведеться, принаймні в країні, де знаходиться ріелтор.

По-друге, при зверненні до ріелтору слід спочатку бути готовим мати гроші на рекламу цього об'єкта. Справді якщо ви маєте закордонний об'єкт нерухомості, за який хочете отримати сотні тисяч євро, а у вас немає грошей, щоб його прорекламувати, наприклад, 1,5% від вартості об'єкта, то це ваші проблеми.

  І спершу вам потрібно знайти гроші на рекламу такого об'єкта, а потім намагатися знайти собі професіонала, який всерйоз буде витрачати свій час, сили і гроші. Оскільки будь-яка реклама об'єкта нерухомості це не тільки час і зусилля з боку ріелтора, але це ще часом і не малі гроші.

  Продати об'єкт нерухомості з кожним днем ​​стає все складніше, оскільки не тільки світова фінансова криза призводить до зниження попиту і посилення конкуренції між продавцями і ріелторами, але і через те, що інтернет став основним майданчиком для продажу об'єктів нерухомості, а конкуренція тут дуже жорстка .

  І якщо, наприклад, ви хочете це перевірити, то достатньо в будь-популярної пошукової системи ввести запит, наприклад, квартира і далі вказати назву міста або країни. І ви побачите, як багато посилань буде вам видано. Часто їх може бути від кількасот тисяч до кількох десятків мільйонів. Природно, щоб пробитися в рейтинги та зайняти хоча б перші 60-70 позицій в результатах пошукових запитів насправді не просто і з технічних причин, і за багатьма іншими чинниками. Тому залишається шукати якісь ноу-хау в продажу, презентації об'єктів нерухомості або витрачати гроші на рекламу.

  На сьогоднішній день, як рекомендацію пропонуємо закласти близько 1,5% від ціни об'єкта на рекламу при продажу того чи іншого об'єкта закордонної нерухомості. Наприклад, ваш об'єкт нерухомості за кордоном ви оцінюєте в один мільйон євро, значить на рекламу і презентацію такого об'єкта слід спочатку закласти 1,5% (15 тисяч євро), а вже послуги ріелтора оплачуються додатково.

  Хочемо вас налаштувати, що така тенденція на ринку буде мати все більше місце. Всі ринки, як російський, так і світової йдуть до того, що модель взаємодії ріелтора, покупця і власника нерухомості кардинально змінюються. І у всіх випадках потрібно бути готовим по-новому вести цей бізнес.

Якщо ви не прислухаєтеся до даних рекомендацій, то у вас є висока ймовірність недоотримати гроші від продажу належного вам об'єкта закордонної нерухомості або така угода затягнеться в часі.